Carcom Oy  Elekma

Käsijarru ja päästö ongelma

  • 22 Vastauksia
  • 2791 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa joel740

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 56
  • www.vrcf.fi
Vs: Käsijarru ongelma
« Vastaus #15 : 29.09.2016, 08:04:00 »
Sellai se on säädettykkin. Oon vaan huomannu että ei aina ole hirveen tarkka. Mut ei kyllä saa 70 prossan eroa rikki  ;D
Volvo s60 2.4t awd 2002

Poissa joel740

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 56
  • www.vrcf.fi
Vs: Käsijarru ja päästö ongelma
« Vastaus #16 : 29.09.2016, 13:43:15 »
Jarrut pelaa käppäriä myöten, mutta päästöt sekaisin. Hc jotain 5000 :o
Kaasari vaihdettu dgv:hen, koska siksakin seosruuvi totaali jumissa ja weber on tutumpi.
Olikos näissä muita alipaine letkuja kuin virran jakajan ja jarrutehostimen. Se yks alipaine letku imusarjassa on tukittu joka meni siksakkiin kiinni, koska tässä dgv:ssä ei lähtöä ole. Onko b200k koneessa mahdollista säätää sytkä ennakkoa, tai missä sen asteikko oikeen on. Lampulla vois kattoo. Bakeliitti ja tiivisteet kaasarin alle pitää viel vaihtaa. Ja varmaa sytkän osiakin. Imusarjan tiiviste näyttää juuri vaihdetulta. Muita kohteita korjattavaks? Tk-suuttimet joo mut ei nekää noi korkeelle hcta nosta.
Volvo s60 2.4t awd 2002

Poissa temle

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 429
  • www.vrcf.fi
Vs: Käsijarru ja päästö ongelma
« Vastaus #17 : 29.09.2016, 15:18:59 »
Mitä muut arvot oli .kampiakselinhihnapyöräs on jälki ura ja jakohihna kopassa asteikko  .onnistuu stroboskoopilla ja jakajan pulttia löysälle kääntöä sitten.käykö ontuen tai poksahdellen.mitä seosruuvi on nyt auki.

Poissa joel740

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 56
  • www.vrcf.fi
Vs: Käsijarru ja päästö ongelma
« Vastaus #18 : 30.09.2016, 07:42:19 »
Muut oli muuten ok, paitsi co arvo rajalla. Käy muuten ihan hyvin mutta kone nykii vähä väliä, ajossa ei oo mitää nykimisiä. Kaasua kun painaa ja laskee tyhjäkäynnille. Niin käy hetken huonosti ja sit paranee.
Seos ruuvi on auki nyt alle 5 kierrosta. Vaihdettiin isompi tyhjäkäynti suutin aluksi kun, seosruuvia piti avata ihan auki saakka eikä käynti parantunut. Isommalla kävi paremmin kun tiukkas ruuvia. Suutin on nyt 60 kokoa.
Volvo s60 2.4t awd 2002

Poissa temle

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 429
  • www.vrcf.fi
Vs: Käsijarru ja päästö ongelma
« Vastaus #19 : 30.09.2016, 15:17:20 »
Joskus oli dgv strömpan tilal.freetechnics  siel ohjeet  ja silloin kun olin ostanut kaasuttimen uutena toisesta paikasta free technics laitto oikeansuuntaiset suuttimet siihen .säädettiin kyl myöhemmin kone b19a +200k koneen imusarja +weber 32/36 dgv .

Poissa joel740

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 56
  • www.vrcf.fi
Vs: Käsijarru ja päästö ongelma
« Vastaus #20 : 30.09.2016, 16:21:01 »
oon DGV:n laittanu neljään eri ladan koneeseen, joista yksi oli turbon kanssa.(turbossa ollut kaasari laitettu volvoon). Neulavena on 250 kokoinen ja kumikärjellä, ja kohot muoviset(messinkikoho tallessa). Yksi syy korkeeseen hc arvoon vois olla tulviminen, koska solexeille on kovemmat paineet. Laitetaan turbokäyttössä ollut malpassin säädin väliin. On vielä tuplakaasarimallia eli saadaan toiseen lähtöön painemittari kivasti. Samalla sitten mitataan bensanpinta ja vaihdetaan tiivisteitä, alipaineletkuja, sytkäjohdot, virranjakajan kansi ja sytkäpääte(ennakoiden tarkistus). Jos ei noilla rupee päästöt tippuu ni jo on kumma :idiot2:
Ladat on seoksien osalta tosiaan leimalle säädetty korvakuulolla, ja aina on toiminut. Ne onkin niin paljon parempia ;)
Volvo s60 2.4t awd 2002

Poissa joel740

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 56
  • www.vrcf.fi
Vs: Käsijarru ja päästö ongelma
« Vastaus #21 : 08.10.2016, 22:37:51 »
Paljos tuon ennakon kuuluis olla? Saatiin säädettyä se 12 asteen tietämille ilman alipaine ennakkoa.
Volvo s60 2.4t awd 2002

Poissa temle

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 429
  • www.vrcf.fi
Vs: Käsijarru ja päästö ongelma
« Vastaus #22 : 09.10.2016, 08:41:15 »
7 astetta 700-800 rpm letku irti .2500 rpm 17-23

 

Elekma  Autoracing