Carcom Oy  Elekma

miten pitkään

• 3 Vastauksia
  • 1030 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jen

• Turbo
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
miten pitkään
« : 14.10.2016, 20:48:18 »
mulla 940 vm 98 classic,ajettu nyt 389tkm ja ostaessani vuonna 2000 oli mittarissa 60tkm,missä vaiheessa alkais tulee korjauksia? kansipahvia,lämppärinkennoa,turboa? oon lukenut että vikoja on ollut ja paljon mutta kaikki toimii edelleen,huollot aina tehty ajallaan ja kuluvia oaia vaihdettu  kuten jarrulevyjä 1-kerta eteen ja taakse ja tietysti käsijarrukengät ym mutta esim vaijereitä ei ikinä,autolla vedelty vaunua kesäisin ja aina on mennyt kaikki hienosti,bensaa menee sen verran kun menee mutta aina toimii,tietenkin on putkisto uusittu jo 2kertaa ja kuluvia osia,mutta mitään ei ole ikinä mennyt n.s rikki paitsi tuulilaseja on 6kpl vaihdettu tähän autoon ja etuiskarit 2-kertaa ja taakse laitoin ilmaiskarit 10 vuotta sitten ja toimii edelleen,vihteisto/peräöljyt vaihdettu 40tkm välein,ilmastointihuolto tehty jokatoinen vuosi kuten jarrunesteetkin,ainakaan mä en voi sanoa että nämä ois n.s paskaa,ikinä ei oo ollut katsastuksessa sanomista,eli olen oikeasti tyytyväinen autoon!
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

s73

• Vieras
Vs: miten pitkään
« Vastaus #1 : 14.10.2016, 20:54:56 »
2-toiminen alipainekello menee ensimmäisenä, jäähdytin.
Mikäli lämppärin alipainehana katkeaa huomaamatta tulee kansiremppa.
Lähemmäksi 500tkm. saat ajella ennen lämppärin kennon hajoamista.

Poissa jen

• Turbo
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
« Vastaus #2 : 14.10.2016, 21:26:39 »
2-toiminen alipainekello menee ensimmäisenä, jäähdytin.
Mikäli lämppärin alipainehana katkeaa huomaamatta tulee kansiremppa.
Lähemmäksi 500tkm. saat ajella ennen lämppärin kennon hajoamista.
hyviä vinkkejä,jäähdyttimen oon joutunut uusimaan kun ylävesiletkun stubu meni poikki ja sille sain aikanaan  parivuotta lisäaikaa kun pidin paisarinkorkkia löysällä,vuoti stubun juuresta ennenkuin hajos kokonaan,sekin hajos silleen kun ajoin auton talliin ja olin laittamassa ovia kiinni niin kuulu pamaus ja ampu letkun irti jäähdyttimestä stubuineen,alipainelello on jo vissiin vuotanut vuosia kun auton sammuttaa ja jää kuuntelemaan niin kuuluu pientä rutinaa kun läpät sulkeutuu?mutta kun auto käy niin kaikki toimii ja puhaltaa just sinne mihin itse säätää.
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

s73

• Vieras
« Vastaus #3 : 14.10.2016, 21:42:17 »
Puhallus tuulilasille katoaa ajoittain ajossa jos alipainekello on hajalla.
Vetokoukun pistokkeen pohja ja lämpöanturi, lämmityslaitteen moottori, etuvastus puuttui listalta.

Proturbo  Autodiagnoosi