Takakehdon alapuoli irti. En nyt satavarmaksi muista olenko irrottanut kallistuksenvakaajan toisen linnunluun. Perän etupään taisi saada tulemaan välistä ilmankin. Linnunluiden yläpäiden mutterit ja kierteet kun on yleensä sen verran hyvin ruosteessa, että aukaiseminen on hieman hankalaa. Ja linnunluut ovat alapäästään kiinteästi vakaajassa.
Helpoin tietysti tehdä nosturilla ja kaverina hyvä olla vaihteistonosturi. Mutta onnistuu lattiallakin pukkien päällä. Muistaakseni ohjeaika takajousen vaihdolle on 3,4h luokkaa. Siihen voinee tunnin lisätä perän vaihdolle. Työvaiheet muuten samat, mutta takajousta ei tarvitse irrottaa kehdon alapuolikkaasta. 1,5 tuntiin sen tekee parin kerran jälkeen jos paikat ei kovin pahasti ole jumissa

Löysinpä kuvankin, tuollaisena pakettina alakehto pois:

Etupää on kuvassa alaspäin. Kallistuksenvakaaja menee juuri etupään ali ja toisen linnunluun irroittaminen antaa lisää tilaa.