Kuten monilla muillakin, itsellänikin tuo 2->3 vaihtotapahtuma on ollut koko auton omistuskauden ajan ei-niin-siveellinen. Eli suurimmalla osalla vaihtotapahtumista tuo vaihdos on aiheuttanut jonkinlaisen pienen nykäyksen, kylmillä sekä kuumilla öljyillä. Laatikkoöljyt ovat myös vaihtuneet tänä aikana 2 kertaa, mutta eivät ole tuoneet juurikaan muutosta tuohon 2->3 vaihtotapahtumaan. Tuossa eräänä päivänä innostuin sitten vähän käyttämään tuota Geartronicin manuaalipuolta ja vaihdoin itse vaihteen noin 50km/h nopeudessa 3-->2.
Tämän jälkeen tuo 2->3 vaihto on ollut normaalilämpöisillä öljyillä lähes erinomainen.

Jotain pientä epämääräisyyttä tuossa vaihdossa on edelleen puolilämpimillä öljyillä, mutta ei niitäkään huomaa jos ei oikeesti havainnoi autoa suurennuslasin kanssa.
En tiedä mitä tuolla laatikossa tapahtui tuona aikana kun käytin manuaalipuolta, mutta selvä syy se on tähän laatikon toiminnan parantumiseen.
