Laitettiin sitten keväällä tuo lista paikalleen.

Tarvittiin yhteensä kuusi kättä (joista kaksi kuului autopeltisepälle, joka on asentanut 60-luvulta alkaen kaikenlaisia laseja ja listoja) Apuvälineinä kittilistoja, narua, ym. En muista enkä osaa kuvata, mikä toimi parhaiten. Oli yhtä helvettiä. Lasi+tiiviste irrotettiin autosta pöydälle että kumitiivistettä saatiin väänneltyä kädet krampaten.
Opetus: Älä ikinä irrota takalasin listaa tiivisteestä, koska sen asentaminen takaisin ilman vääntymiä/lommoja vaikuttaa miltei mahdottomalta. Lasin voi ottaa pois ja asentaa listan kanssa, koska se on vain koristelista, ei tiivistettä levittävä. Maalausta varten listan irrotus on myös turhaa, tiivisteen reunaa saa nostettua irti maalipinnasta vaikka lista on paikoillaan. Koska kakkosneloset ovat jo vanhoja ja ruostepeikko voi asua tiivisteen alla, kannattaa irrottaa koko lasi, se on pikkuhomma!