Tämmöinen 1998 940 Classic tuli napattua kesällä CoPartin huutokaupasta.
Tekniikkana pelaa väkivahva B230FT pikkuisen piristeltynä
- 531 kansi
- 0.9bar kello ja ohjelmoitu vakiopurkki(tällä hetkellä kaverin ajoneuvossa kiinni)
- 2.5" rosteriränni ahtimelta perään Schultz merkkisellä katilla
Vaihteiston virkaa ainakin hetkellisesti vielä toimittaa AW71L, jonka tilalle tulossa M90 pottapyörällä(Saa muuten antaa ohjeita muutokseen, kaikki osat pitäisi olla valmiina.)
Auto myytiin konehuoneesta palaneena, täten auto sai nimen "
Inferno". Onneksi oli toinen samanikäinen classic mistä purkaa kaikki kärsineet osat ennenkuin katolleen ajettu romu meni eteenpäin.
nyt olisi sitten joulun alla tarkoitus laittaa viimeiset paikat kuntoon ennenkun lähden konttorille näyttämään kapistusta.
- Etsiä ehjä moottorinohjainlaite jostakin, 0 280 000 984 numerolla on oma purkki.
- Ottaa parit vuodot kiinni, nestettä tiputtaa varmaan suodatinjalan nesteletkusta, oli aika huonossa hapessa letkut joista toisen jo vaihdoin rempatessa, tehostinöljyä tulee suht. reilusti pumpun alueelta, sekä moottoriöljyä tulee varmaan kampiakselin takaa, toki tämän ongelman korjaa samalla automaattiaskin kanssa.
- keksiä mikä lämppäriä vaivaa, jompikumpi laitteelle tulevista kennon letkuista roiskii nestettä pihalle, en vielä tutkinut että kumpi mutta jompikumpi kuitenkin, kenno tällä hetkellä ohitettu kokonaan korjausvaiheessa jotta sai testailtua miten auto pelitti.
nuo mahtaa leimalle riittää, muuten auto käyty aika hyvin läpi eikä muita kummempia vikoja löytynyt

lisäksi pitäisi jossain välissä selvitellä vakkarin ja ilmastoinnin letkut sekä kesäksi pistää ilmastointi kuntoon.
(jos jollakin on Kajaanissa vastaava 940 Automaatti-Ilmastoinnilla(liekkö eroa normaalimallin kanssa) ja vakkarilla niin olisin kiitollinen jos saisin vakoilla vähän järjestystä niistä.
Täten päätän kuvien kera ensimmäisen postauksen autosta, päivittelen lisempää kunhan pääsen taas auton kimppuun






