Laitetaanpas tännekin jotain tarinaa.
Autonahan on 340 vm -83, alkujaan b14.4 koneella ulkoisesti hyvinkin vakionoloinen kulkine. Moottori oli aiemmin 360, josta sai siirtyä tähän uuden moottorin tieltä.
Tekniikkana palvelee b230fk:n pohjalle tehty paketti, jota on hieman alkuperäisestä piristetty.
Moottori:
-B230fk:n lohko, kampura ja männät, kaikki pyörivät painotettu
-H-veivit
-Kansi 531 46/38, kansisetin käsialaa, K-nenä, tuplajouset
-HX40 62.45/64 #18 pakopesällä
-60mm hukkis
-Plenum-imusarja
-Pulssipakosarja
-3,5" putki alusta loppuun 1 vaimentimella
-600x300x76 cooleri
Polttoaine&sytytys
-2200cc ev14
-2kpl 044 bosch
-1/2 linjat, 2l keruusäiliö
-IGN 1A puolat+accelin johdot
-ATdriveboard (MS3) moottorinohjaus
-AEM-laajakaista
-E85
Voimansiirto:
-ZF 5v laatikko siirrettynä eteen
-typ 188 lukkoperä, 3.15 välityksellä
-765sre+massalevy+PO.metal vauhtipyörä
-e28 bmw:n vetarit+sisänivelet+orkkis ulkopäät
-e34 525 kardaani lyhennettynä
Alusta:
-Gaz-säädettävät iskarit joka nurkassa
-Jämymmät jouset, takana tuplalehdet( jouset asentamatta vielä)
-PU-puslat
Jarrut(vielä tekeillä)
-edessä 280mm jäähdytetyt levyt+ 240-turbon 4-mäntäset satulat
-takana 260mm levyt+opelin takasatulat
Tuottaa katusäädöllä 136,1hp/178nm@0,5bar , suljetulla alueella 594hp/650nm @2bar
Auto näyttää nykykunnossaan suunnilleen tältä, lukuun ottamatta vanteita jotka ovat vaihtuneet ajanhengen mukaiseksi, sekä cooleri on nykyisellään musta.

Pannuhuone(pölyinen ja johtoja piilottamatta vielä kuvassa)

Tällä hetkellä alustan osien vaihto/jarrujen sovitus on käynnissä
Olen melko surkea päiväkirjan pitäjä,mutta pyrin päivittelemään ainakin isompia hommia. Laittelen myöhemmin kuvia
Saa kysyä vapaasti, mikäli kysymyksiä ilmenee.