No tuos mun S40 toimi ilmastointi kuten pitää, tosin manuaalinen ohjaus samoin kuin toisessa saabissanikin. Ollu noita automaattitoimintoisiakin ja kun enemmin elektronisesti ohjattavia liikkuvia osia sitä vikaherkempiä ovat. Myös mm S40 näkee kunnolla putketkin mitä saa vähän jo etsiskellä S60 konehuoneen uumenissa.
Talvel kannattaa liikkees lämpimäs esim korjasmotilas jos löytyy tai ajaa johonkin lämpimään parkkihalliin jos saumaa niin pystyy ilmastoinnin toimivuuden testaamaan. Muuten on vain sanan varassa.
S60 myös ilmastointi toimivana myyty, täytetty niin yhden kesän se jaksoi. Tuos on jälkiä jostain vanhasta keulapususta, palkeis päässä ryttyä ja kennos vekki. Uusittu joskus puskuri ja oiottu palkinpäitä että saatu se kohalleen niin näki vasta kun puskurin irrotti ajovalon tiivistämisen takia.. Ei noita mainosteta tai kerrota, tuuril näkee kun joutuu purkaa.
Siltikin on minusta kannattava ostos emännältä, geartronickin uusittu ja muutenkin kunnon laatusia oe tai orkkisosiakin vaihettu ja huoltoa oli tehty. Jos kyllästyy niin saattasin ostaa itselle vaikka -00 jälkeen tehtyihin en haluaisi koskea. Oli hänel vaihtoehtona loppusuoral tuo t5 tai 9-5 aero niin molemmat nähtyä emännän kysyes mielipidettäni äänestin (saabistina

) kuitenkin volvoa.
Ollu monia merkkejä ja malleja niin jokaisessa ollu jotain nk ominaista hommaa mutta myös positiivisiä ominaisuuksia. Siirtyny ja pysyny sitten ruotsalaisissa kun bonuksena näissä toimivat klubit joissa neuvoja saa ja osiakin löytyy hyvin myös käytettynä.
Mä olen kyllä siitä poikkeava että karsastan liiallista elektroniikkaa mm luistonestot, ajonvakautukset, rattinapit, paneelinäytöt, monitoimikeskukset jne ei inspiroi mua yhtään, pelkät abs ja lukkoperä riittäs mulle.