Kyllähän ne painelaakerit toimii vaikka onkin hieman isompi reikä, nuo kaksi isompi reikäistä painelaakeria on samanlaiset mutta toisessa on metalli vahvistus. Matalalla painelaakerilla liikerata voi olla hieman erikoinen verrattuna alkuperäiseen. Kytkinhaarukan ja kopan väliin kun laittaa muutaman prikan niin ongelma on ratkaistu, tosin laakeri voi olla hankala säätää sopivan kauas asetelmasta ja voi jäädä pyörimään asetelman mukana, tarkista. Saattaa vinkua omia aikojaan.
Hauskuutta lisää se että jos olet laittamassa B18 koneeseen B20 8-pulttisen/vinokoneen kytkintä niin ota huomioon että B18 vauhtipyörä on paksumpi ja siinä asetelma kohdistetaan pulteilla eikä tapeilla toisinkuin uudemmissa laitoksissa. Eli koneistamo reissu jos hyvän haluat. Kyllähän se toimii ilman modauksia mutta voi hieman ravistaa ja täristää koko autoa.

Kannattaa sorvata se vauhtipyörän keskialueen reuna pari milliä matalemmaksi ettei levyn niitit sorvaudu poikki.
Oon laittanu PV:seen B18 koneen kanssa sorvatun vp:n johon naitettu kohdistustapit sachs asetelmalle,
muovinen painelaakeri ja prikkoja haarukan ja kopan välissä.
En saanut sitä pientä vapaa liikettä asetelman ja laakerin väliin säädettyä kunnolla ja se alussa piti vinkunaa
satunnaisesti joka tosin on loppunut tai olen tullut kuuroksi.
Sillä on ajettu 7000km ongelmitta, hyvä tuntuma ja sopivan pehmeä käyttää kyläpyöritykseen.
Kannattaa laittaa uniball nivelet ja uretaanipuslat kytkinvivustoon, tulee ihan sairaan hyvä.
Jos prikat jättää pois niin tuntuma on aika pinnassa, loppu liikerata on tyhjää vaan. Vähän hassu mutta muuten toimii.
Kytkin oli tosin vanha käytetty, sillä saattoi olla merkitystä.
http://www.vp-autoparts.com/main.aspx?page=article&artno=672122 korkeampi painelaakeri, halkaisija ei tainnut olla sama.