Itel oli aika vastaavia ongelmia/oireta. tosin kävi niin jumalattoman rikkaalla et hajotti tulppiakin. Mulla oli lambda sökönä (näytti pientä jännittettä koko ajan) ja ajan edelleen lambdan johto irrallaan. Hyvin menee.
Enivei. Koita vaikka mittaa ruiskun lämpötila-anturi boksin liittimistä. Ite epäilin samaa omassa pulkassa. Eli metallinen "jetronic" ruiskuohjausboksi on apparin jalkotilassa. Boksin liitin irti varovasti ja mittaa varovasti vastusta yleimittarilla liittimen nastojen 13 ja 5 väliltä. Vikakooditkin luonnollisesti nollaantuu sitte samalla kun boksi on irti.
Muistaakseni 0C jotain 6300 ohmin luokkaa? en ihan satavarma ole. kuitenkin jotain 4000-6000 ohm luokkaa

Näillä pakkasilla paljon enemmän. Ei tuo kuitenkaa ihan lineaarinen anturi oo.
20C 2280-2780 ohm.
40C 1100-1300 ohm
60C 580-680 ohm
80C 290-360 ohm Ite sain muistaakseni kuumalla koneella eli varmaan 90C paikkeilla jotain 200-270 ohmin luokkaa.
jne jne. kuhan noita suuruusluokkia on ni pitäs olla kunnossa.
Tosta nakuanturista tuli mielee et kai se on kiristetty oikeella momentilla? anturin tyypistä riippuen 11 tai 20Nm.
Putsasitko IMM mitenkään?
Kylmäkäynnistyssuutin?
EDIT: Rupesin miettimään et taidat kyl tietääkki nää hommat jo
