Hoi!
Tässä aloteltu uutta elämää VW-tuotteiden jälkeen V-tuotteiden parissa...
Huurteen poistoa joutuu käyttään (se tehopuhallus ikkunoihin) aika-ajoin, ja sen jälkeen se jää jonkinmoiseen luuppiin, eli joku läppä siellä kojetaulunuumenissa lätkyttää 5-10 sek välein ja ilmankierto seilaa...
Tervetuloa volvojen pariin!

Kyllä näidenkin kanssa pärjää, kunhan oppii molemmin puolin tavoille

Vikakoodit kannattaa lukaista laitteella joka lukee mm. tuon ilmastoinnin CCM modulin ja sen koodit.
Akun kunto kannattaa tarkistaa testerillä ja uusia jos vähänkään epäilyttää, samalla tarkistaa latauksen. Akun tuuletuskanava (menee maskin takaa konepellin kautta akkukoteloon) kannattaa teipata tukkoon talven ajaksi niin akkukin latautuu paremmin. Talven kovemmilla pakkasilla oli täällä ongelma lämppärin kylmää/kuumaa sekoittavan läpän toiminnan kanssa ja homma korjautui akun latauksella, vikakoodin poistolla ja läpän uudelleen kalibroinnilla. Kalibrointi onnistuu mm. Delphicars/autocom ja volvon Vida laitteilla.
Jos ikkunat huurtuu normaalia enemmän, saattaa olla ilmastoinnin kondenssiveden poistoputki tukossa ja vettä vänkärin takamatkustajan jalkotilassa maton alla.