Kesä oli ja meni, nyt jos olisi taas vähän rauhallisempaa aikaa niin kerkeis kirjoittelemaan. Alkukesästä tuli nypättyä takaa säätökilkkeet pois jousista ja mittaa jäi karkeesti 290 mm keskiöstä kaareen. Etee tuli ruuvailtua iskari niin alas ku mahdollista. Jäi vetarista irti jonkun puolisen senttiä ja taitaa kulkee sentin verran korkeemmalla mitä perä. Camberin kasvaminen ja kuuma kesä ei ainakaan pidentänyt jo loppu olevien kumien tilaa. Yks päivä töiden jälkeen tuli arvioitua tilannetta, joka johti välittömiin jatkotoimenpiteisiin


No onneksi oli jemmassa auton alkuperäiset Orestesit uusilla kumeilla. Kuitenkin renkaat jää nyt sisään sen verta enemmän, että vaatii jo jokseenkin paljon vekslailua, jossei väkisin halua rattia kääntää. Ja onhan se nyt sen verran härskin näköinen, että tarvii saada bebseille uudet kumit ensi kesäksi.

Kesän aikana tuli myös hiottua ronskisti hiekkapuhaltunutta sumaria. Tuli se paremmaksi, mutta jäi keskeneräiseksi kun hyppäs paperit 500:sta 2000:een, joten käsin ois ollu melkonen urakka silotella hyväksi.

Edellis viikonloppuna tuli vaihdettua öljyt, kun ovat olleet vuoden sisällä ja kilometrejä tullut karkeasti 10 000. Samalla tuli siistittyä konehuonetta ensin miedolla paineella painepesurilla ja kinnastelulla ja päälle Autoglymin Bumper & Trim gel. Tuli myös laitettua testiin tuo Korrekin TFC "pinnoite" ja viimeistelyaine. Pirun helppo levitettävä ainakin on tuo pinnoite ja kiiltokin kohtalainen viimeistelyaineen kanssa. Samalla, kun oli jo vauhtiin päässyt, niin ei auttanut muu kun kaivaa kissansaippua esiin ja hinkata penkit talvea varten puhtaaksi. Tuohon päälle tuli taas räimittyä tuo Turtlen tekele.

Viime perjantaina tuli teetettyä Keskusautohallilla VVT-pyörä remppa molemmille nokille. Mekaanikon mukaan pakopuolella oli ollut sentin välystä, mitä en kyllä epäile hetkeäkään. Auto on vuotanut koko minulla olo ajan nokalta ja odotellut jakopään ajankohtaiseksi tulemista, joten on varmasti kerinnyt löytämään tyhjää. Samalla kun auto oli jo nosturilla, vaihtui Volvon alkuperäinen vesipumppu. Kallis reissu, mutta edessä lienee huolettomia kilometrejä. Remontin jälkeen uskaltaisin väittää persdynolla, että vääntäisi paremmin alhaalta. Etenkin kolmosella vedätettäessä tuntuu, että "murisee" voimakkaammin ja liimaantuu enemmän penkkiin, mitä ennen remonttia.
Loppuun vielä pakollinen kaverikuva, kun tuli spotattua autokaupan pihassa. Oli myös sisustaltaan saman värinen

