Juuri näin TOW, mennään arvokkuudella ja letkeästi

aika hurjaa et ihan uusi Audi on palanut. Liekö niiden tyyppivika, "saattaa syttyä tuleen varoittamatta"

Hyvin sanottu rasanttu, "potilas"

Sellainen täälläkin. Joskin sulla on harvinaisen kivat kilometrit tuon ikäiseksi!

ennen kuin meillä tuo toinen ulompi vetonivel kusahti, ei ollut kyllä mitään tutinaa havaittavissa. Se enemminkin "naksahti" tai "rusahteli" ja sit katosikin jo veto.
No sithän se on tuo raidetanko jos samalta valmet-20 tuntuu kuin hammastanko. Niille ei ole mitään tehty aikoihin ja jossain kohtaa tuntui et se oli aina vähintään se raidetanko välyksellinen kun katsastuksessa käytiin. Nyt olenkin ihmetellyt kun siitä ei viime vuonna sanottu mitään. Perhana miksi ei mies voi olla kunnon autojobbari kun sen edesmennyt isäkin on tunnettu rallikuski, Timo Mäkinen

Mitä voisitte veikata hintalapuksi jos kävisin vain näyttämässä ja etsimässä kaikki viat niin et voisi sit tosiaan olla varma siitä mikä on oikeesti menny ja mitä hinta arvio voisi olla jos kaikki laittaa kuntoon? Mulla ei ole meinaa hajuakaan miten kauan siihen voi kulua aikaa ja miten noita yleensä "tarkistellaan" niin ettei se välttämättä heti mene työnalle se löydetty vika.
Tuo hammastanko on saanu korjauskehotuksen jo, mutta on sen päälle 1000e remontti jos ja kun liikkeessä tekee. Vaikka ostaisi osan valmiiksi niin hinnan eroa ei paljoa siltikään tule. Kauhee raha kerralla laitettavaks

eli se ohjaustehostinöljy vuotaa jostain sieltä hammastangon välistä pois. Myös edellisen huollon jälkeen se on alkanu vuotamaan jo se säiliökin niistä letkujen kiristyksien välistä. Mies sano ettei uskalla kiristää itse jos ne on huollossa jättäneet noin löysäksi, koska jos se säiliö menee rikki niin maksaa kuulemma helvetisti. En vain tajua miksi mitään ei voi laittaa takaisin koskaan niinkuin ne on olleet jos sinne mennään koskemaan. Mä olen jo niin epäluuloinen kaikkia huoltoja kohtaan. Varsinkin jos naisena joudun ton sinne viemään. Tai ainakin siltä tuntuu et niin viilataan linssiin kun mihinkään huoltoon menet.