Onnea Rodion:lle uudesta autosta. Maltoit vähän keventää salkkua vai.
Hyvän merkin/auton muuten valitsit. 
Sanotaanko niin, että järjesteltiin vähän omaisuutta uusiksi tässä ja lopputuloksena oli aimo kasa käteistä. Ihan kaikkia rahoja ei viitsinyt syksyllä tuupata markkinoille (oli vähän pelkoa ilmassa), joten käytettiin omaan elämiseen

Nyt on jo yli 1000km mittarissa, mutta silti siis vielä sisäänajo kesken (2000km asti on sisäänajo ohjekirjan mukaan).
Kulutus ekalla tankillisella oli 5,8 litraa ajotietokoneen mukaan, mutta 6,1 litraa tankkausmäärän mukaan.
Auto on ollut käytännössä parempi kuin muistin tai odotin. Moottorin ääni on selvästi pienempi kuin testiajetuilla versioilla (äänieristystä ehkä parannettu?), kulutus on pieni, näkyvyys ulos ja äärirajojen hahmottaminen helppoa, melkein tulisi toimeen ilman etu- ja takatutkia.
Alustan mukavuus ja ohjauksen tunnokkuus on niin hyvää, että nupukivellä tai kuopissa ajettaessa tulee väkisin hymy huulille. Samoin äänettömyys, vaikka on nastarenkaat, on todella hyvä asia, nopeissakin nopeuksissa.
Ainoa harmi on ollut nämä kelit, kun ei auto pysy puhtaana millään! Kerran olen pessyt painepesurilla, mutta muuten ei uskalla vielä pestä konepesuissa, pitää itse pestä vaikka renkaanvaihdon yhteydessä.
Vähän pelolla odotan, että tuleeko tuosta urahaukka, kun tulee alle runflat-kesärenkaat, nyt ohjaus on tosiaan omasta mielestäni täysi kymppi.
Mitään natinoita, virheitä, ongelmia, tms. ei ole ollut. Olen enemmän kuin tyytyväinen.
Ainiin, tuo parempi hifipaketti on kyllä hyvä, todella hyvä ääni, musiikki kuuluu edestä oman pään korkeudelta, laulajan ääni edestä keskeltä oman pään korkeudelta, matalat äänet kuuluu eroteltuina, ei puuroudu.
Olen siis aina ihan

kun ajan tuolla.
Money well spent.
Ainiin, onneksi ei tullut XC60:Stä ostettua: yksi tuttu, avokin työpaikan tj, sekä kaksi sukulaista on vasta sellaiset hommanneet, olisi ollut aika noloa, kaikilla samanlaiset autot