Neljän päivän vapailla kerkes vähän tätäkin tehä. Ennenkun kenno saapu ni liuotinpesin auton, raudan- ja pienpoistoineen. Konepeltiin testasin uusia myllytysaineita tulevaisuuden varalle. Schollin S20 ja navy blue tehos ihan hyvin 1steppinä. Mut aika oli rajallista ni en kerenny enempää tehä tuota hommaa. Tyydyin nyt vetäsemään pohjalle auto finessen ultra glazen ja päälle Dodo juicen hard candyn.

Kennon vaihto tais suunnilleen onnistua vaikka olikin tosi ahdas homma. Nyt sattuu joka paikkaan ku useempi tunti meni jalkatilassa ährätessä. Tilalle meni Hella/Behr -kenno ja putkiin uudet tiivisteet ja klipsut.
Yks pikkunen mokakin tuli tehtyä kun otin vanhaa kennoa pois ni tarttukin vähän kiinni lämmönsäätimen tankoon. Testauksessa sit ku nuo tangot liikku ni sieltä yks tangon muovi halkes. Pitää tuommonen uus häkkyrä tilata. Onneks noita näyttäs saavan.
Auto nyt kuitenkin lähtee pariks päiväks testiajoille...näkeepähän että kaikki muu toimii

