Noniin, hammastanko kaivettu irti täälläkin kuvatulla menettelyllä - tosin apurunkoa laskin enemmän koska en saanut alempaa hydrauliletkua irti ja jouduin ottamaan sen kanssa.
Ryhdyin purkakamaan ohjausakselia hammastangosta ja se lähtikin helposti, alemman laakerin kuulat ja sisärengas tipahtivat suorastaan itsestään. Ks. kuva.

Vaan lähteekö tuo ulompi kehä alaspäin (olisi helppoa, sormet ristissä) vai pitääkö hammastanko vetää ulos, jotta kehän saa naputeltua yläkautta (vaikuttaa ahtaalta). Ks. toinen kuva.

Saattaa tuolla ruosteisella kuivaa savea muistuttavalla mönjällä ja huitsun vitelikkoon kadonneella kuulakehällä olla jotain tekemistä hammastangosta lähteneiden outojen äänien kanssa. Pitääkin muuten huuhdella tuon toisen vollen nesteet...
ps. Ykköskoppaisen tämän laakerin pääsee näkemään avaamalla hammastangosta tulpan alapuolelta - sinne voi kukin halutessaan laittaa tarpeelliseksi katsomiaan voiteita / päästää kondenssivettä pois. Tämä vika on mahdollisesti aiheutunut pitkästä seisonnasta ja järjestelmässä olleen veden kertymisestä systeemin alimpaan kohtaan.