Samppasport  Futurez

Volvo 855 AWD vm. -97 || 2.5T E85 || "P*ske"

  • 107 Vastauksia
  • 17594 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2475
  • "Noku mä haluan"
Vs: Volvo 855 AWD vm. -97 || 2.5T E85 || "P*ske"
« Vastaus #105 : 19.08.2019, 19:44:07 »
Olisikohan ohjaustehostimen öljyt vaahdonneet?

Voi hyvin olla, ei kyllä tullut tarkistettua. Vuotojakaan ei ilmennyt joten tuli otettua lähinnä moraalinen voitto  :))
Käyttiskertomuksia , Persian Helmi, aka. Väinö  ,  Volvo 855 AWD vm. -97 || 2.5T "P*ske"
Vectra B Sport 2.0l 136hv/188Nm -00, Corsa D 1.3Cdti 98hv/206Nm -09, Volvo 855 AWD vm. -97

Poissa Slerbahuuli

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 3979
Vs: Volvo 855 AWD vm. -97 || 2.5T E85 || "P*ske"
« Vastaus #106 : 19.08.2019, 19:57:29 »
Voi hyvin olla, ei kyllä tullut tarkistettua. Vuotojakaan ei ilmennyt joten tuli otettua lähinnä moraalinen voitto  :))
Tuo on itelle käynyt ainoastaan talvella maa- ja jääradalla ja tosiaan tuntuu siltä kuin rattilukko menisi päälle.
Kyllä se brutaalilla voimalla kääntyy silloinkin, kun tehostin puuroutuu, mutta vaatii kyllä hartiaa erittäin reilusti varsinkin kun on tottunut kevyeen. :D

Tämän takia rallikuskit, joilla on EK:lla mennyt tehostin, ovat pätkän maalissa fyysisesti täysin loppu (todella raaka neliveto, suuri tehostus ja nopea ohjaus).
Kouvolan Korottajattm #Jyväskylän alajaosto

Poissa Jambo

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1579
  • Vikakoodin lukua iCarsoftilla ja Delphillä
Vs: Volvo 855 AWD vm. -97 || 2.5T E85 || "P*ske"
« Vastaus #107 : tänään kello 01:08:52 »
Tuo on itelle käynyt ainoastaan talvella maa- ja jääradalla ja tosiaan tuntuu siltä kuin rattilukko menisi päälle.
Kyllä se brutaalilla voimalla kääntyy silloinkin, kun tehostin puuroutuu, mutta vaatii kyllä hartiaa erittäin reilusti varsinkin kun on tottunut kevyeen. :D

Tämän takia rallikuskit, joilla on EK:lla mennyt tehostin, ovat pätkän maalissa fyysisesti täysin loppu (todella raaka neliveto, suuri tehostus ja nopea ohjaus).

Ja nykyään entistä useammassa kilpurissa tehostimelle oma öljyjäähy
Käyttiksenä - 945 B230FT/S5D-320Z '93
Ristisiitosta odottamassa - 740 B230K/M47 '87, 945 B230FT/M90 '92
Projektina - 242 B230FT/S5D-320Z '80

 

Carwist  Race.fi