Kannattaa varautua, virran loppuminen kesken voi aiheuttaa sen ettei autoa saa enää toimimaan edes Volvolla. Riittävän iso laturi, sanoisin että tuo 10A on aika alakanttiin jos akku on vähänkään huono.
Korjaamollakin on kiinni aina sellanen iso Ctek, varmaan jotain 20 - 30A tai isompi kun ohjelmistoja ladataan. Niin se siltikin veti akun tyhjäksi kesällä kun 10min oli Vidalla vetokoukun ohjelmointi päällä. Apuvirtaa tarvitsi että käynnistyi siitä ja akku lähti vaihtoon. Kannattaa huomioida myös mahdollinen sähkökatko eli toinen täyteen ladattu akku valmiiksi.
Muuten suhtaudun aika skeptisesti tuohon Vdas touhuun. Kopsaavat "koodin purun" yhteydessä autosi tiedot ja myyvät ne sitten jollekin toiselle. Sillä tavalla puolan pojat saavat ne uudet päivityksetkin pikkuhiljaa

VolvoSweden Juutuubissa asentelee VDash:lla tehopäivityksiä P3 XC70 ja V50 autoihinsa, ihan uusi video, kannattaa käydä vilkasemassa. Selittää ja näyttää homman hyvin. Aikaa ei mene paljoakaan, mutta autot taitaa olla jo valmiiksi VDash "rekisteröity".