Kerrassaan kiehtova systeemi 
Vaijeri on jo hommattu, vähän muuta kilkettä vielä puuttuu että pääsee sovittamaan laatikon kylkeen tuota ja ihmettelemään toimintaa käytännössä. Ja sitten semmonen ongelma tuli mieleen että nykysellä koodilla tuo ajaa ittensä aina parkki-asentoon kun laittaa virrat päälle. Tuo on ikävämpi homma jos virrat käy syystä tai toisesta poissa kesken ajon. Tuohon tosin saatoin jo löytää
ratkaisun, täytyy ympätä omaan koodiin ja kokeilla käytännössä.
Alakerran kasausta vähä kerkesin jatkamaan...
Imukaula kävi muokattavana Takalan Konepajalla (Metal Deco)

Toimivan näkönen siitä tuli, tuo 11cm oli tosiaan öljypohjan syvyys. Öljyn tasoa saa pitää aika visusti ylämerkissä, paljoa ei kärsi laskea.

Takakanteen uusi tiiviste ja stefa


Öljypohjaan tilaa vinokoneen pumpulle ja huohotinputkelle

Ja koppa kiinni


Lykkäsin moottorin sivuun odottamaan, ja ajoin auton talliin niin saa ens viikonloppuna katsoa leimakuntoon ja käydä näyttämässäkin jos ehtii. Päivän extra kuvana konetilan nykytilanne. Motti vuotaa aikalailla kaikkea mitä voi, kalkattaa siihen malliin että on varmaan fiberi irti keskiöstä, ja syystä tai toisesta kaasarissa meinaa olla vapor lock ongelmaa. Oikein mitään hyvää sanottavaa en tuosta osastosta keksi.

