Noniin, päivitellääs taas.

Koneen korvia on hitsailtu kasaan

Kaikenmoisia osia päällystetty maalipinnalla, maaliksi valikoitui Temalac FD50

Kaasuläpän kylkeen ajelin anturitelineitä boschin anturille


Ilmanputsarille telinettä, ja samaan pätkään imuilman lämpöanturi


Viimeset kruisailut ennen talviseisontaan laittoa, karkeesti 75500km jäi mittarilukemaksi tappikoneella, tosin ei tietoa montako kierrosta tuota on pyöritetty ympäri.

Sitten vaan tappiikone ylös ja ulos

Hetkeä myöhemmin uusi paikalleen (vielä M40 eteen) että pääsee rakentamaan lisää ympärille...

Parit ongelmat realisoitui hetti kättelyssä, laturi piti ottaa pois että koneen sai paikalleen, ja nyt paikallaan se sopii kyllä olemaan mutta vaatii lyhyemmät kiilahihnat ettei ota apusimpukan rasvanippaan. Sitten se isompi ongelma, eli imusarjaan olin aikonut laittaa 90 mutkan kaasuläpän tilalle ja tuoda kaasuläpän tuohon imusarjan etupuolelle kun tiedossa oli että kokonaisena ei mahdu paikalleen. Nyt kun sen sinne tipautti niin pääsi toteamaan että eipä ole tilaa edes mutkalle, rattiakseli menee parin sentin päästä imusarjaa...

Eli jos joltain löytyy sopivan kompaktia plenum-imusarjaa 8v kanteen, mieluusti F:än vakiolle bensakiskolle ja kaasuläpälle, niin laitahan viestiä!



Imusarja ottaa myös jarruputkeen, sylinteri piti löysätä irti ja putkea taivuttaa että sai koneen paikalleen. Tuo nyt ei niin akuutti ole kun jarrusylkkä vaihtuu kuitenkin, ja tuon rattiakselin takia tarvii imusarjakin tehdä uusiksi niin samalla väistää jarrusylinteriäkin. Täytyy varmaan koittaa nuo jarrut tehdä nyt ensimmäisenä että saa sitten imusarjan katsoa sitä mukaa että kaikki mahtuu olemaan.
Ei muutaku jatketaan pylly edellä puuhun toimintaa.
