Ei tietenkään ole ollut tarkoitus syödä ammattilaisten leipää, mutta oletan niinkuin Hessu yllä, että näitä Webastoja 800h-rajoilla piisaa, eikä muutama tee-se-itse-suhari lovea tilipussiin saa aikaiseksi. Ei tämä nollauskaan ihan heittämällä onnistu tälläiseltä autotalliin syntyneeltä

usb-ftdi-piuhat hommattava ja tietokoneet, ja sitten vielä ohjelmat päälle. Itselleni suurin probleema oli sopivan tietokoneen löytäminen, kun kaikki omat suht nykyaiset koneet on Linuxeilla eikä Wine oikein MS-ohjelmia mm. Webasto noin vain aja oikein. Kaapinpohjilla oli vanha pentium ja siinä xp be-edition, mikä on tietysti rumaa myöntää, mutta nyt kun weban on saanut tässä toimimaan, niin tuskin tulee koskaan aihetta ao. ohjelmaa aukoa. Autossa on kohta 400kkm lasissa, niin varmaan menee paaliin ennenkuin seuraavat 800h täynnä. Muutenkin toi tee-se-itse touhuaminen alkaa mielestäni olla marginaaliryhmän hommaa. Omassa tuttavapiirissä näitä käsiensälikaajia pidetään jotensakin outoina. No itse vielä harrastan, nyt sitten Volvoa

. Ihan korjattavissa toikin on ollut kotikonstein, ainakin toistaiseksi. Tosin kansirempassa meinas jo usko loppua...