Uudemmassa ph2-3 taitaa olla jo kaksi anturia paineille eli map-anturit coolerin mutkassa ja imusarjassa. Nuo molemmat Map on identtiset anturit ja voi vaihtaa päitäin joten jos koodi muuttuu niin se jonka mukana koodi seurannut on rikki, tuo todennäköisesti on se coolerin mutkassa oleva.
Mulla vanhempi niin vain yksi ohjaava joka nimellä iat- anturi löytyy coolerin yläkulmassa josta menee letku tk- moottorille eikä mulla oleva yksi Map anturi vaikuta juuri mihinkään eikä ole edes koneessa kiinnikään vaan tulipellissä..
Tuos omas iat-:ltä TK-moottorille menevä letku halki anturilla ja liitin hapettunut aika yleinen vika vanhemmis ja omassa liitin sekä anturi oli edellisen toimesta kerran myös putsattu.
Ahtopaineen säädin ( menee kolme letkua ja on sähköliitin) on sitten ilmanputsarin kupeessa, noita harvemmin sähkövikojen takia menee eli ei vaan anna ahtaa. Tuon omaan uusin mekaanisella, ei tullu siis mitään vikavaloja tai sähköherjaa mutta ahtaa antoi vain 0,2-0,3bar. Tuo ei sulla herjaa mutta jatkoa ajatellen tiedät sen paikan.