Eilen pääsin omaan autoon ajan kanssa Vidalla tutkimaan. Oli kaikenlaista vikakoodia autossa
. Mutta liian suuresta ahtopaineesta löytyi vikakoodi, joka varmaan johtuu tästä viasta. Mutta sen voi sanoa että läppien vaihdon jälkeen ei enää ole happianturin vikakoodia. Eniten ärsytti korjaamon tiskillä olleen asenne. Sanoin vikakoodista niin sanoi että todennäköisesti ahdin jumissa tai säädin rikki. Siihen totesin että turbo huolto todennu molemmat ehjäksi niin sanoi vain etteivät voi muiden tutkimuksien pohjalta tehdä mitään.
Edit: näköjään hyvä etteivät uskoneet turbo huoltoa, tuomio oli että turbossa on akselissa väljää sekä myös se vivusto vähän takkuaa.
Edit2: tämän vian alussa kun käytin garretin turbo huollossa niin suoraan vivustosta olivat testanneet että säätö toimii ilman jumitteluja niin kuin pitääkin. Nyt huolto oli testerillä testanneet niin takkuaa, eli voisiko tuosta päätellä että se helkkarin servo moottori joka säätä, takkuaa
. Se ei ole onneks kallis varuiks vaihtaa.