Pitää laittaa kattoon tuo, kun tuohan on vielä pyöriteltävissä ihan miten haluaa, kun on v-pannalla kiinni tuossa kartiossa minkä kkd:lta hankin.
Mitä olette muuten mieltä siitä että hankin tuon yoshifabin telineen ja asennan siihen 4kpl "coil near plug" ign1a puolia.
Kun tarkoitus on säästellä mäntiä ja pakovenoja ja ajaa e85sella ja water-meth ruiskulla, jotta imulämmöt tippuu sinne 3-40c tuntumaan, mikä on tavoite, se tarvii vaan hyvän välijäähyn minkä aion laittaakkin ja sen että kompura on hyvin kartalla jolloin sen hyötysuhde on hyvä jolloin se tuottaa vähiten lämpöä.
Lisäksi jos ajatellaan välijäähdyttimen hyötysuhteeksi vaikkapa 90% niin se poistaa 90% turbohtimen aiheuttamasta lämmöstä, jos ahtimen jälkeen on imuilman lämpötila vaikkapa 180 astetta ja ulkoilman lämpötila on vaikkapa 20 astetta, on ahdin aiheuttanut 160 asteen lämpötilan kohoaman tästä kun otetaan 90% pois tulee tulokseksi 36 astetta IAT, mikäli laskin oikein, jos taas otetaan hyötysuhteeksi 80% mikä lienee realistisempi voidaan tuohon lisätä 16 astetta eli 52 astetta olisi imulämmöt ic:n jälkeen. wm-ruiskutus puolestaan pystyy laskemaan IAT:ta sen 20-30 astetta olisi imulämmöt enää 22-32 astetta, mikä on jo todella hyvin, ja säästää mäntiä, pakoventtiilejä etc. koska egt:t pysyy kurissa.
Voisihan sitä ihan tieteen nimissä ostaa ebaystä viidelläkympillä tällaisen imuilman lämpömittarin joka näyttää kaksi eri lämpötilaa eli vaikkapa heti turbon jälkeen ja sitten imusarjasta. Se tulee kahdella 1/8npt kierteisellä nopealla anturilla.
