Nostellaas vähän tätä ketjua kun ois itelläkin aikomus vaihtaa ysin AW71L otsikon askiin.
Jotakin tietoa asiasta löytyi ripoteltuna ympäri foorumia, mutta sen verran vähänlaisesti että muutama asia kiinnostas.
Keppiteline siirtäjineen on oman ymmärryksen mukaan helpohko askarrella M4x laatikoiden vehkeistä sopivaksi?
Mistä laatikon tukipalkki? Ruotsissa on tarjolla valmiita, mutta saako jonkun Volvon vaihteiston palkkia hyödynnettyä, vai täytyykö tehdä omavalmiste?
Muutoshitsaus onnistuu monessakin paikassa, joten se ei varmasti muodostu ongelmaksi. Lensu nyt varmaan ensimmäisenä mieleen tulis. Riittääkö kytkinakselin pituus tuon operaation jälkeen vai tarvitaanko jotain adapteria?
Tarkoitus ja suunnitelma ois teettää billettipyörä ja käyttää 765 asetelmaa, jos vaan tässä tuo ainut sponsori (lompakko) venyy.
Hardykiekollinen M90 kardaani löytyy, siitä saanee lyhennettyä passelin tuohon.
Getrageista löytyy FAQ mutta näistä ei, sen lisäksi että homma on muutenkin ensimmäistä kertaa itsellä työn alla, niin aikaisempaa kokemusta ei ole.
Kiitoks ja anteeksi
