Onneksi tuli otettua se uusi anturi, nimittäin vanha hajosi irrotettaessa.
Oli tarttunut niin tiukkaan akseliin kiinni, että katkesi tuo kierreosa yhdeltä laidalta.
Johdon irroitus oli tässä se hankalin juttu.

Anturin sisällä oli paljon kuparinsekaista rasvaa ja kontaktipinnat oli todella kuluneet ylälaidasta.

Anturi paikalleen ja työkalu kiinni akseliin. Anturissa on kohdistusmerkki joka meinaa N (Neutral) kohtaa, eli ensin piti naksauttaa parkilta pakille ja N:lle.
Sitten kohdistaa merkki keskelle hahloa ja kiristää pultit.

Noo eihän se korjautunut, kun ei saa edes vikakoodeja nollille taas. Samaa teki tuolla vanhalla anturilla myös.

Jos vaihteen käänsi N:lle niin sitten koodit nollautui. P:lle niin nuoli tiskiin taas.
Tarkastin napit konsolista -> ei ole jumissa. Öljytaso ok.
Vaijeri/säätö on mielestäni ok.
Aikani googlettelin, niin vika voisi olla TCU:ssa (Transmission Control Unit)
Se on tuo alempi 6.3 boksi. Tilasin uuden Liettuasta, niin näkeepähän onko muutosta.

Ei mene tämä kohtuudella nyt
