Mitähän tälle pitäisi tehdä ennen takaisin asennusta. Kun ei oikein vikaa löydy, mutta jumissa oli koko kevättalven. Löytyi koodi CEM 5F50 ja laitos lukkiutui yhden toimintakerran jälkeen, kun edellinen jumi purettiin helmikuussa Avain-Vaunussa. Silloin ei korjattu mitään, lähti nollaamalla.
Tuo keltasten johtojen kapine on näköjään aiemmin vaihdettu ja lankojen päistä mitattuna on yhteys. Vesipumppu ja paloilmapuhallin pyörii nätisti, turbulaattorikaan ei ole palanut, pesän pohja näyttäisi olevan ylöspäin kupera, liekkivahdin silmä on puhtaan näköinen, hehku lämpiää (huonolla akulla hitaasti), johtoliitokset ei korrodoituneet, piirikortti on puhdas kuin uutena. Mitä vielä
https://onedrive.live.com/redir?resid=8C945ABB8B67B995%21103prkl se näyttää koko hakemiston, mutta ihan sama...
defan letkulämppäri pitäis liittää tuonne öljynjäähdyttimen letkuun, tässä awd:ssä se ei mahdu tuohon jäähdyttimen vasemmalle puolelle, niin pitänee viedä oikealle? Onko kerettiläistä kiinnittää lämmitinpurkki vetoakselin tukilaakerin kiinnikkeeseen? Letku tietysti pitäisi kierrättää vetoakselin takapuolitse ylös.
Ardikki kasattu entisillä osilla, vain tuliputkea lyhensin, kun pesän pohja vaikutti olevan kunnossa. Korjaus onnistui, kun sain vielä Vidalla koodit pois. Useamman kerran jo käynnistynyt

Defa tuli myös ripustettua yllämainitulla tavalla ja nesteet on toistaiseksi pysyneet sisällä.