Pitääpi tutkia. Ärsyttää vaan, kun pitää ensin purkaa lisävalot keulalta, että saa puskurin irti, että pääsee käsiksi tuohon pöhöttimeen.
Miks nää ei kesällä reistaa

en usko että polttoaineessa ois vika, kun tänäänkin päivällä oli +2 eikä lähtenyt. Viime viikolla toimi, ja silloin about -6 astetta oli pahimmillaan.
Mitä tuo sitten meinaa tuo signal too low. muuta kuin sanatarkka suomennus siis. Mitähän Ardic ingenjööri on tarkoittanut sillä että signaali on liian alhainen. Ja nimenomaan tuon palokammion osalta.
Pitää alkaa kaivaa jostakin räjäytyskuvia ja purkuohjeita tuolle vehkeelle. Harmi kun auto ei oikeen ehdi seisoa pihassa, ajoa riittää.
Sattuuko joku tietämään mikä noitten jäähdytinletkujen halkaisija on, jos nyppäis tuon irti, ja löisi putken pätkällä nestekierron kuntoon, että voisi jatkaa ajoa. Tutkisi sitte rauhassa tuota puhallinta kun ois aikaa.
Ilmeisesti tuota ei kovin hyvin paikallaan ollessa pysty aukomaan ja putsailemaan, vai kuinka. Olen nyt lukenut silmät sirrillä kaikki ketjut mitä aiheesta löytyy foormumilla, ja alkaa olla jo liikaa dataa päässä

Mutta vaikuttaa siltä että irti se on otettava jos haluaa edes putsata.
Muoks:
Icarsoft läytää pre-heaterin omanaan, mutta sitä kautahan ei saa kuitattua koodeja, vaan tuolta ecm kautta.
No, sieltä näkee kuitenkin live-dataa. Sitä kun seurailin kun iritin kytkeä suoraan päälle niin mitkään arvot ei muutu, eikä esimerkiksi hehkutulppa edes käy päällä. Onkohan niin, että tuo low signal-herja eli tunnistus torppaa käynnistysprosessin alkuunsa. Siltä vaikuttaa.
Enkä kyllä tiedä miten tuota dataa pystyisi hyödyntämään tässä vianetsinnässä, kun ei siihen tule eloa.