Elikkäs tämmöstä probleema
Tuli hommattua vikalistalla olevan Volvo 740 b200f vm 91. Katsastuksessa päästöt pielessä ( CO ja HC liian korkeat sekä tyhjäkäynnillä että kierroksilla ja lambda 0,67)
Antaa kakkosnavasta vikakoodit 1-1-3, 2-2-1, 2-3-1 ja 2-3-2. Nollattua 1-1-3 poistui loput tuli takaisin. Lambda anturiinhan nuo kovasti viittaisivat
Vaihdettu tulpat ja ilmansuodatin. Tulpat oli aika karstaiset kun taitaa käydä aika rikkaalla tällä hetkellä.
Pakoputkessa 2kpl antureita, mutta liitintä konehuoneesta en löytänyt kuin yhdelle lambdalle. Katalysaattorissa olevan johdot olivat kiinni ja etummaisen irrallaan.
Onkohan vika tässä vai onkohan edellinen omistaja vaihtanut väärän putken autoon joka kahdella lambda anturilla?