Elikkäs, laatikko menee säännöllisen epäsäännöllisesti vikatilaan. Sanotaanko 5-50km haarukalla, eli alkaa nuoli vilkkumaan, ja econ sport winter napissa valo.
Sen takia outo vika kun välillä pystyy ajelee pitkään ilman vikaa että kaikki pykälät menee niiku kuuluu silmää, sit ihan yhtäkkiä saattaa lyödä vikatilan päälle kun on neloselle vaihtamassa, ja koodi 4 vaihteen häiriöstä.
Pnp kytkin uusittu n. 2v sit, laatikkoöljyt äskettäin liikkeessä edellisen omistajan toimesta, econ s w nappi on vaihdettu, akku on vaihdettu kun joku laitto tähän 320a 45ah akun, tilalla perus biltema 62ah 620a.
Kävin broidilla nollaa koodit, motronicista ja suoraan vaihteistolta, autocomin lukija kyseessä. Luulin jo hetken että riitti että sai vikamuistin tyhjäksi, mutta 190km päästä alkoi nuoli vilkkumaan ja 3 vaihde jää päälle.
Vikakoodiksi antoi sellaisen kuin "Häiriö, 4-vaihde" numeroa en muista. Onko tähän nyt joku simppeli korjaus, vai askin irrotusta tiedossa?
Tää auto vähän sellanen, että ei ole tarkotus enää sijottaa, lähinnä myydä tai ajaa kunnes porsii, mitä en haluaisi kun kori on erinomaisessa kunnossa! Ja kone myös.
Oisko mtn helppoja niksejä laatikon suhteen. Toki pitää vielä selvittää mitä öljyä liike laittanut laatikkoon, kun kuitissa pelkkä atf, toivotaan että jotain 3309 öljyä! Vaikkakin nuoli kuulemma syttynyt ennen öljynvaihtoa, mutta kuitenkin.
Vähän pitkä postaus, toivottavasti olisi jotain helppoja diy vippaskonsteja tarjota!