Proturbo  Autodiagnoosi

Polkupyörä Topicci

• 946 Vastauksia
  • 312941 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa mheguli

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
Vs: Polkupyörä Topicci
« Vastaus #945 : 06.05.2025, 08:20:10 »
No niin . Tuli vuoden eka rengasrikko eilen ja jäi lenkki kesken. Olin syskyllä ottanut kesäfillarin satulalaukusta kaikki tavarat pois ja en muistanut nyt laittaa takaisin sisuria ja työkaluja. Sain soitta vaimon hakemaan kun en viitsinyt 17 kilsaa taluttaakaan fillaria klossikengät jalassa. Tänään tarkistin sisurin ja ihan pieni reikä sieltä löytyi kun vesivadissa tutkin, siinä oli jopa vähän ilmaa sisällä eli jos olis saanut pumpattua eilen niin ois voinut päästä vähän matkaa kerrallaan eteenpäin. No nyt on kyllä taas kaikki kamat mukana kun seuraavan kerran sillä pyörällä meen. Huomenna kyllä lupaa märkää, niin on joka paikan fillarin vuoro varmaankin.

Ite oon heittänyt pienen määrän litkua sisäkumeihinkin asennuksen tmv. ropauksen yhteydessä. Ehkä pelastaa tällaisilta pikku vuodoilta, ehkä ei. Mitään haittaa en ole ainakaan vielä todennut. ;D  Joka tapauksessa kerran litku toimi, kun cyclon kumi puhkesi soralla ihan kunnolla. Painetta vajaat 6 bar. Koska olin hätäinen, soitin pelastuspalvelun paikalle. Parin minuutin ihmettelyn jälkeen kuitenkin suhina lakkasi ja kun ilmaa selvästi jäi renkaaseen, lähdin ajelemaan pelastuspartiota vastaan. Kotona mitatessa painetta oli vielä 3 bar, eli olisi huoletta voinut ajaa kotiin asti. Tämä siis 30 mm sorarenkaalla.

Poissa danbomp

• De Luxe
  • *
  • https://www.youtube.com/channel/UCX4Y0z-0wEPnCJ_II
    • pd.kuvat.fi
Vs: Polkupyörä Topicci
« Vastaus #946 : 06.05.2025, 15:51:40 »
Ite oon heittänyt pienen määrän litkua sisäkumeihinkin asennuksen tmv. ropauksen yhteydessä. Ehkä pelastaa tällaisilta pikku vuodoilta, ehkä ei. Mitään haittaa en ole ainakaan vielä todennut. ;D  Joka tapauksessa kerran litku toimi, kun cyclon kumi puhkesi soralla ihan kunnolla. Painetta vajaat 6 bar. Koska olin hätäinen, soitin pelastuspalvelun paikalle. Parin minuutin ihmettelyn jälkeen kuitenkin suhina lakkasi ja kun ilmaa selvästi jäi renkaaseen, lähdin ajelemaan pelastuspartiota vastaan. Kotona mitatessa painetta oli vielä 3 bar, eli olisi huoletta voinut ajaa kotiin asti. Tämä siis 30 mm sorarenkaalla.

Litku olis varmaan auttanut tässä, mutta en oo perehtynyt sen käyttöön.
Ajattele millä ajat !

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron