0
Etusivu
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hei Vieras!
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Viritys
Turbo- ja remmiahtaminen
volvo 240 B200F --> B230FT alipainekytkennät
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
1
Siirry alas
volvo 240 B200F --> B230FT alipainekytkennät
3 Vastauksia
1781 Lukukerrat
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Baxter
De Luxe
Viestejä: 21
www.vrcf.fi
volvo 240 B200F --> B230FT alipainekytkennät
«
:
24.01.2019, 12:47:33 »
tarkoitus on tehdä otsikon mukainen muutos. Autossa on jo nyt mekaruutta paikallaan. Pitääkö noita alipainekytkentöjä muuttaa jotenkin? Miten esim. jarrutehostimen alipaine?
Kirjattu
Lankku
302 km/h@mile tiiliskivellä
Valvoja
Group A
Viestejä: 8032
Sairaan nopee
Vs: volvo 240 B200F --> B230FT alipainekytkennät
«
Vastaus #1 :
24.01.2019, 13:41:02 »
Jarrutehostimen liitäntä aina imusarjaan samalla tavalla. Muita alipainelinjoja siellä ei taida ollakaan kuin pikkuletku moottorin huohottimelle. Sen voi jättää pois ja vetää huohotusletkun turbon imupuolelle jos ei halua huohotuskaasuja ulkoilmaan.
Kirjattu
245 -90 Englantilainen potilas 245 -90 D5 850 -94 D5 AWD 965 -95
+muut romppeet Ostetaan 245 Transfer
The_OttoB
Grand Touring
Viestejä: 2446
www.vrcf.fi
Vs: volvo 240 B200F --> B230FT alipainekytkennät
«
Vastaus #2 :
24.01.2019, 15:26:41 »
Ja ahtimen ohitusventtiilin letku.
Kirjattu
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.
Baxter
De Luxe
Viestejä: 21
www.vrcf.fi
Vs: volvo 240 B200F --> B230FT alipainekytkennät
«
Vastaus #3 :
24.01.2019, 17:57:57 »
OK. Kiitos vastauksista
Kirjattu
Tulostusversio
1
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Viritys
Turbo- ja remmiahtaminen
volvo 240 B200F --> B230FT alipainekytkennät