Kevättä rinnassa. Eipä tullut sitten alkuperäistä vanetta alle... tällä kertaa alle valikoituikin sitten AEZ Steam Polished 7.5x19" ( suorasovite )+ 225/40R19 Nokia Hakka Blackit päälle. Rengasmelu hippasen kasvoi mutta todettakoon ettei niin paljon kun aluksi kuvittelin. Maskikin vaihdettiin tuohon "kromitimantti" malliin. Jos tämä kesä näillä ja sitten ensivuonna jotain muuta alle ( muutakin kuin vannetta ).
Aika tavalla tulee tuota auto viruteltua, aina jos osuu kelit kohdalleen. Pidemmän aikaa katsellut uutta hieman jytympää pesuria vanhan Kränzlen HD 10/120 tilalle. No, kuin sattuman kauppana Kränzle pullautti käynnistykonkkansa parisen viikkoa sitten pesun aikana. Tutkinnan yhteydessä tuli samalla purettua muutenkin koko pumppu ja löydöksenä pari tiivistettä oli tullut tiensä päähän. Osat tilaukseen ja odottelemaan. Siinähän tosin se paniikki alkoi iskemään kun uutta ei tahtonyt saada suoraan mistään, edes viikon sisään ulkomailta. Siinä sitten kiertelin kaikenmaailman marketti Kärcherit, Boschit ja mitä näitä on muutaman satasen hintaluokassa ja voi kiesus mitä muovikuraa suurin osa.
Sitten osui kohdalle ja löytyi uusi pesukaveri. Vieläpä suoraan varastosta ja lyhyen matkan päästä. Samalla tuli todettua jälleen että on painepesureita ja sitten on Kränzle.
Talliin ilmestui Kränzle Quadro 899 TST
Taktiset mitat:
Vesimäärä: 15 l/min
Työpaine: 30-150 bar (maks. 170 bar)
Sähköliitäntä V/A/Hz: 400/8,5/50
Moottorin kierrosluku: 1 400 r/min
Tehonotto/-anto: 5,5/4,0 kW
Paino: 62 kg

Jos tuolla sitten ainakin seuraavat 15-vuotta pärjäisi.
Laitellaan autostakin kuvia kunhan testataan kunnolla pesurikin vklopun aikana.