Proturbo  Autodiagnoosi

Kivet jarrulevyjen välissä

• 2 Vastauksia
  • 301 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa oh6dd

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Kivet jarrulevyjen välissä
« : 11.03.2019, 13:04:37 »
Mulla oli kesällä kolme päivää sijaisautona Skoda Octavia. Yhdellä sepelitiellä meni kivi kolme kertaa jarrulevyjen väliin. Volvoilla olen ajanut yli 400tkm eikä näin ole käynyt. Sorateitäkin tulee ajeltua säännöllisesti, sepeliteitä vähemmän. Onko eri automerkeillä/malleilla merkittävää eroa jarrulevyjen rakenteessa vai onko se puhtaasti tuurista kiinni, jos näin käy?   

Poissa völvöxc60

• VRCF Ry jäsen 2018
  • Turbo
  • *
  • www.vrcf.fi
Vs: Kivet jarrulevyjen välissä
« Vastaus #1 : 11.03.2019, 13:10:20 »
Mulla oli kesällä kolme päivää sijaisautona Skoda Octavia. Yhdellä sepelitiellä meni kivi kolme kertaa jarrulevyjen väliin. Volvoilla olen ajanut yli 400tkm eikä näin ole käynyt. Sorateitäkin tulee ajeltua säännöllisesti, sepeliteitä vähemmän. Onko eri automerkeillä/malleilla merkittävää eroa jarrulevyjen rakenteessa vai onko se puhtaasti tuurista kiinni, jos näin käy?
Mulla taas oli tuossa V60 hybridin etulevyjen välissä enemmän kuin muutaman kerran kivi jarrulevyn ja kilven välissä. Yleensä peruuttamalla lähti, mutta kerran oli niin sitkeä sepelinpalanen, että jouduin kilpeä taivuttamaan että sain kiven putoamaan välistä pois.
XC40 D3 R-Design autom.

Poissa Maxxxed

• Hallitus - Varajäsen - Kiihkeä nauriinpolkija :)
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Hybrid Synergy Drive
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: Kivet jarrulevyjen välissä
« Vastaus #2 : 11.03.2019, 13:37:11 »
Kyllä miellän huonoksi tuuriksi sen, että menee sepeli kilven ja levyn väliin. On ollu Volvossa, Bmwssä, Pösössä, Nissanissa yms. Ei se vaan merkistä oo kii.  :)
« Viimeksi muokattu: 11.03.2019, 14:37:34 kirjoittanut Maxxxed »

Samppasport  Autotähti