Autoracing  KL-varaosat

855T5 Sportswagon

  • 224 Vastauksia
  • 70384 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #90 : 25.11.2011, 10:08:04 »
Paljonkos tuolle tuli hintalappua?
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #91 : 25.11.2011, 10:11:14 »
..
« Viimeksi muokattu: 29.05.2012, 16:53:03 kirjoittanut Juke-Maza »

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #92 : 25.11.2011, 10:13:55 »
339€ eBaystä ja tietysti Tüv papereiden kanssa ja mahdollisuus saada Tüv-laput sähköpostilla halutessaan.
Njoo.. Tuo K-sportin satsi vielä puolet kalliimpi vaikka sekin kuuluu näihin halvempiin sarjoihin. Kas tässä.

Nyt kun "säästit" alustasarjassa niin voitkin laittaa tilaukseen seuraavaksi tämän ja tämän.  ;D
« Viimeksi muokattu: 25.11.2011, 10:18:43 kirjoittanut Rusakko »
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #93 : 25.11.2011, 10:27:14 »
..
« Viimeksi muokattu: 29.05.2012, 16:53:10 kirjoittanut Juke-Maza »

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #94 : 25.11.2011, 10:29:57 »
Joo onhan tuolla vielä hintaa. K-sport taitaa tulla samasta tehtaasta D2 sarjojen kanssa joten todellakin laatutuote kyseessä.

Joo jarruja ois kyllä tarkoitus päivitellä :) Pistäisköhän tuosta kunnon jarrut heti tilaukseen  ::) Jos möis Volvon pois niin saisi nuo jarrut  :D Ei mennyt vessa remonttiinkaan noin paljoa rahaa  :-*
Kyllä mulla ainakin jokainen volvo on jaksanut alkuperäisillä jarruilla pysähtyä. Rata-ajo on tietty sitten hiukan eri juttu, siellä rupee monessa vehkeessä poljin pehmenemään ;)
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #95 : 25.11.2011, 10:34:05 »
..
« Viimeksi muokattu: 29.05.2012, 16:53:25 kirjoittanut Juke-Maza »

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #96 : 25.11.2011, 10:36:54 »
Nii ja olishan tommoset reippaan 2 tonnin jarrut komeet :D Jos ois liikaa rahaa ni heti laittaisin :P
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #97 : 25.11.2011, 10:43:47 »
..
« Viimeksi muokattu: 29.05.2012, 16:53:30 kirjoittanut Juke-Maza »

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #98 : 25.11.2011, 10:48:12 »
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Onkohan tuollaisista tuista mitään hyötyä suhteellisen löysä korisissa Volvoissa. Kovasti Ultra Racing niitä markkinoi mutta liekkö oikeasti hyötyä? Noita olisi niin helppo itse väkerrellä ajankuluksi.
Kait ne vähän jäykentää ja jos ei muuta hyötyä niin noitten kanssa ei ainakaan pakoputken pitäs kovin helposti tippua tielle :D
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

Poissa injector

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2437
  • Tulevaisuuden Johtaja
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #99 : 25.11.2011, 19:07:58 »


Onkohan tuollaisista tuista mitään hyötyä suhteellisen löysä korisissa Volvoissa. Kovasti Ultra Racing niitä markkinoi mutta liekkö oikeasti hyötyä? Noita olisi niin helppo itse väkerrellä ajankuluksi.

Tuskin ne niitä ihan huvikseen markkinoipi. Itelläkin on nuo persettä poltellu hintaa kattoo niin loppuu liijallinen polttelu  :D
mikäli rupeet itse tekemään sovitaan hinta ja teet ylimääräisen parin tännekkin  ;)

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1820
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #100 : 25.11.2011, 19:28:32 »
Kyllähän toi ylempi rauta tukee apurungon koriin ihan kohtalaisesti, mutta alemman raudan hyöty tai tarkotus ei ihan aukene mulle tosta kuvasta..
Näyttää kyllä tosi helpoilta itsekkin valmistaa, jos vaan löytyy hitsikone ja rälläkkä.  :)

Poissa injector

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2437
  • Tulevaisuuden Johtaja
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #101 : 25.11.2011, 19:42:55 »
Näyttää kyllä tosi helpoilta itsekkin valmistaa, jos vaan löytyy hitsikone ja rälläkkä.  :)

Löytyy molemmat. Mene vaan kesään tekeminen jotta lämmintä olis  :-\

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #102 : 01.12.2011, 09:16:35 »
..
« Viimeksi muokattu: 29.05.2012, 16:53:50 kirjoittanut Juke-Maza »

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #103 : 02.12.2011, 20:43:16 »
..
« Viimeksi muokattu: 29.05.2012, 16:54:59 kirjoittanut Juke-Maza »

Poissa T.K

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 174
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 2.3 20v turbo
« Vastaus #104 : 03.12.2011, 08:33:15 »
Näyttääpäs tuo TA-technics samanlaiselta kuin MadMaxxin coilisarja, takaiskarit näyttää ainoastaan olevan erilaiset.

Jos nuo osat on sinulla vielä irrallaan niin olisiko mahdollista mitata takajousen ja takaiskarin pituus? Tuolla Madin sarjalla kun jäi sedanin perä 10cm liian ylös matalimmassakin asennossa.
Volvo 944(R) -93 / Volvo 242 -81 / Volvo 854 T5(R)-94 "mustikki"

 

Proturbo  Autodiagnoosi