Vajavaisen renix-kokemukseni perusteella sanoisin että v-pyörän reiätön kohta tulee startin aukkoon kun moottori on ykk:ssa.
Vastaavasti toinen reiätön kohta on siellä toisella puolella, nerokasta!
Siellä vauhtipyörän moottorinpuoleisessa pinnassa pitäisi näkyä 2 nastaa, ne kuuluvat sinne pakosarjan puolelle, silloin vauhtipyörän pitäisi olla justiinsa oikein.
Jos jollakin on tarkempaa tietoa, oikaiskaa. Mulla on vaan sellainen käsitys että tuossa renixpyörässä on oltava nuo kaksi sileää kohtaa.
Reikiä 44, kaksi sileää kohtaa. Siksi esim. f-moottorin vp. ei käy (yksi sileä kohta) ja reikämäärä muutenkin eri.
Kai laitoit sen vanhan koneen vauhtipyörän, vai onko sulla nyt täysin väärä pyörä tuohon syttyyn?