Nyt olisi vauhtipyörä, kytkin ja laatikko vaihdettu. Kokemukset hieman ristiriitaisia, mutta keskimäärin ehkä kuitenkin positiivinen tunnelma. Tyhjäkäynnillä ja tasaisessa ajossa eroa ei huomaa ollenkaan, mutta pienellä nopeudella ajettaessa tärinää on havaittavissa selkeästi enemmän. Myös voimakkaammin kiihdytettäessä moottorin äänet kantautuvat voimakkaammin hyttiin, mutta se taitaa olla pelkästään positiivinen asia, kun äänimaailma on aika hieno. Kierroksia 100km nopeudessa on noin 150 vähemmän, joten se on erinomainen juttu. Kuten myös se, että laatikko toimii täydellisesti ja on hiljainen, edes tyhjäkäynnillä ei rattaat rallata, vaikka sellainen epäilys oli. Vielä kun saa vaihdettua perävälityksen, niin alkaa olla projekti valmis. Kytkin taitaa vaatia vielä hieman sisäänajoa ennen parempien lastujen kokeilemista, kun nyt tuntui, että se olisi hieman luistanut. Tuon kytkimen pitäisi kuitenkin kestää sen 400-500nm, niin ei sen luulisi vielä tässä vaiheessa luistavan.