Edellisen kommentoijan kanssa olisin samoilla linjoilla, että ei pitäisi tulla kampuralta. Ensinnäkin tarkastusreiästä pilkoittava vauhtis näyttää kuivalta. Öljysumu voi olla ihan vauhtipyörän kytkinkopassa generoiman ilmavirtauksen mukaansa tempasevaa öljyä, mikä sattuu oleen tarkastusreiän huulilla kytiksellä.
Onhan kannentiiviste varmasti oikein päin, koska minusta siinä takapäässä on kanteen menevän öljyn reikä ihan siellä kulmassa? Taitaa tuo kannnentiiviste sopia kummin päin hyvänsä, mutta väärin päin laitettuna blokkaa öljyn kierron kanteen. Eri valmistajilla voi olla kummin päin sopivia.
Jos näin, niin öljy lirisee siitä kannentiivisteen välistä kytkinkopan päälle ja siitä mosan alle.
Alla kuva Victor Reinz tiivisteestä.

Mitäs jos venakopan alle kurkkaa? Eikös se pitäisi olla aika märkä, jos kannentiiviste ei blokkaa tuloreikää. Koneen pyöriminen ja kampikammion huohotus kyllä pikkasen vatkaa öljyä ees taas. Ellei öljyä ole joka kolo täynnä, niin en kovin paljoa käyttelisi, ettei nokkavivut ala käymään keppiinsä väljiksi.