Vanha vaihteisto ja siihen liittyvät asiat purettiin pois.
Uuteen vaihteistoon piti pirrata tilaa startille sekä kampiakselin asentoanturille. Lohkolta lämppärille menevä vesihaara jouduttiin poistamaan ja tulppaamaan, ei sovi olemaan adapterin kanssa. Vesi täytyy ottaa jostain muualta.
Parkkilukon aukaiseva rauta asennettiin vaihteistoon. Adapterilevy asennettiin lohkoon.
Vaihteisto paketti on merkittävästi pidempi kuin vanha GS6-37DZ joten ajankohtaiseksi tuli takakannakkeen teko, siihen on osat hyvällä mallilla ja etenee kun saadaan vaihteisto paikoilleen.
Nyt tilannetta jarruttaa vetolevyn pulttien puuttuminen. Vakio pultin koko on M11x1.25x26 ja tätä pidemmät pultit on hakusessa.
Absillinen olkavarsi vaihdettiin oikealle eteen, katsotaan jos vaihdetaan vielä vasemmallekkin. Tämö siksi että DCT vaatii pyörimistiedon navalta.
Teemu R ja Jussi mukana hommassa.



