Niin, olikohan se tuossa loppukesän juorujen mukaan niin, että pari korjaussettiä tulisi kuluvan vuoden puolelle ja yksi jäisi ensivuoden puolelle.
Vaikka nuo ilmoituspostit jumittaisivatkin arvostetun postilaitoksemme holveissa kiire tulee, kun joulukuu jo menossa hyvää vauhtia..
Onko kenelläkään päivitettyä Esso-baarin nurkkapöydän legendaa korjaustoimenpiteiden suorittamisesta ?
Joku tuolla aiemmin taisi aprikoida jotain softan ronkkimisesta, mutta ei kai nyt palovaaraa aiheuttavan ja sulavan imusarjan ongelma poistu noin vaan säätelemällä ?
Arvelen vaan, että jos vähänkin jotain mekaanista raplaamista tarvitaan, kyllä se sen puoli päivää ottaa per auto, jos nyt noita aiempia muita sessioita muistelee.
Ajattelen vain asian niin, että kun se kakkos-kirje sitten jonain päivänä tulee ja antaa toimintaohjeet, voi tulla ikäviä tilanteita väkisin, kun pitäisi päästä silti liikenteeseen.
Löytyyköhän pajan hangaarista sijausauto jokaiselle tarvisijalle ja mahtaako kuulua projektiin, kun ei ole asiakkaan=autonomistajan vika tämä ruljanssi ?
Milläs kuulopuheilla/faktoilla mennään ?