Kerkesihän tässä välissä mennä kokonaista neljä päivää, kun totesin että "
Kohti seuraavia remontteja".
Eilen täyskaasukiihdytyksessä aloin ihmettelemään noin 120km/h nopeudessa, että auto tuntuu normaaliakin mopommalta. Kierrokset lähestyy neljää tonnia, mutta ei tuntunut juuri kiihtyvän. Mittaristoon ei tullut mitään vikailmoituksia, mutta persdynolla huomasi kyllä, että kaasun kun laittoi pohjaan niin ei juuri tehoa ollut. Kierroksia auto ei rajoittanut, vain teho oli kateissa. Muutamassa ripeämmässä kiihdytyksessä (ei kaasu pohjassa) auto toimi ihan normaalin oloisesti ja ahdot olivat siellä 1.4-1.5 barin paikkeilla, mutta kaasu pohjassa jostain syystä auto lamaantui.
Luin sitten vikakoodit ja tarjoili seuraavaa:
ECM-1540
ECM-1600
Ensimmäinen viittaa liian korkeaan ahtopaineeseen, toinen viittaa suoraan ahtopaineanturiin ilmeisesti. Voiko esimerkiksi viallinen ahtopaineanturi oireilla näin? Nollasin vikakoodit ja tein useamman täyskaasukiihdytyksen eikä mitään ongelmia ollut havaittavissa, eikä vikakoodeja tallentunut. Laittelin jo aiheesta Debiliin viestiä, koska pitäähän tämä kuntoon saada ennenkuin vika mahdollisesti pahenee.

On nää hienoja laitteita, aina kun kuvittelee, että nyt auto toimii hyvin niin seuraava yllätys odottaa.
