Harmi kun en muista mitä koodeja oma 2008 D5 vuosi sitten antoi. Siinäkin turbo sakkasi tosi matalilla kierroksilla, auto meni nilkuta kotiin moodiin. Itsellä vuosi läppien akseli ilmaa. Se vaihdettiin ekana, töineen vain 900€

. Samalla puhdistettiin imusarja. Tuo operaatio auttoi alakierroksille auton kulkuun kummasti, mutta viikon jälkeen vika palasi. Silloin testerillä ajoivat turbon säädintä ja totesivat että turbo jumittaa koska vivusto liikkuu jumittaen. 2 viikkoa aikaisemmin turbohuolto oli todennut ilman sitä säädintä käsin että turbon siivet liikkuu ihan hyvin. Insinöörinä päättelin että jos turbon siivet liikkuu käsin ilman vastusta, mutta säätimellä tökkii niin vika siinä säätimessä. Mutta kaiken tämän ronkkimisen jälkeen auto alkoi toimimaan

. Varmaan 3kk ajoin ilman ongelmaa toimi kun vaihdoin auton. Säätimiä ei saa Volvolta uutena, turbo olisi 1100€. Korjattuja säätimiä saa ebaysta 150€ ja korjaussarjaa 50€.