Itsellä samanlaista "probleemaa" ja ammattilaisillakin kävi juuri, mutta eipä vikaa löytynyt. Sama kaasari löytyy, tukehtuu juuri siinä tyhjäkäynnin yläpuolella -> haittana, kun valoista lähtää niin jos lyö vähänkin enemmän kaasua liikkeelle lähdettäessä sammuu. Ja kyseessä siis automaattilaatikko niin ei pääse "tukehtumiskynnyksen" ylikään nostamaan kierroksia, toisin kuin manuaalissa. No ei muutakun muutama minuutti kaasuttelua käynnistyttyä että kone ehtii vähän lämmetä. =) Kuulostaako tutulta? Ja siis tekee sitä kylmällä ja oikeastaan vielä puolikylmälläkin koneella.. Matsonin kanssa käyty tästä myös keskustelua, ja varmaan vielä turistaakin.
Just noin käyttäytyy. Kaikki tiivisteet uusittu, alipainekellot imastu- liikkuu, kohot kelluu, kiihdytyspumppu ruikkaa. Starttaa suht normisti, koska ryypyn läppä kiinni, mutta ei kestä kaasua. Ryyppyläppä paikallaan bi-metallille menevässä vivussa, mutta läppä pääsee heilumaan koska ryypyltä on katkennut suurin osa siitä muovihakasesta.
Manuaalivaihteinen versio samankaltainen. Starttaa kesällä hyvin, talvella huonommin, mutta ei pysy tyhjäkäynnillä, ennen kuin lämpenee. Kaasun painaminen aiheuttaa lämpimänäkin mietteliään nytkähdyksen, kunnes alkaa vetää. Tässä ryypyn muovihakanen ok. Oliskohan jotenkin "pull-down" alipainekellosta johtuvaa. Tutkitaan lisää näitä, kun keritään...
Käykää matsonin kanssa täällä keskustelua, niin pysyy asia ylhäällä ja hyödyksi kaikille. Matsonihan on tänne jo paljon tietoa luovuttanutkin, josta kiitokset. Itse olen ollut kauan poissa, mutta taas jatkuu. Korjailen noita puuttuvia kuviakin jossain vaiheessa. Sitten kun tää on loppuun puitu, niin vois niputtaa selkeemmin nää jutut luettavampaan muotoon.