Höpistään tännekin nyt välillä taas jotain, vähän valmistauduttu syksyllä vastaan tulevaan konttorikäyntiin ja tulpat tuli myös jossain välissä tarkasteltua huvikseen kuinka karstassa ne on. Tulpathan oli suhteellisen karstassa poislukien muistaakseni kolmosen tulppa joka oli muita jonkun verran puhtaamman näköinen.
Sitten niihin leima asioihin koiranluu tässä ilmeisesti piti natinaa yhdessä välissä mutta se on nyt mennyt pois, joten sen varmaan joutaa vaihtamaan.
Sitten löytyi huomattavasti viime vuotta enemmän hitsattavaa. Hitsattavaa olisi siis jo viime vuodelta jätetyt oikea helmapelti vasemman pyöräkotelon akun tuuletus reikä, nämä siis jätettin viime vuonna tekemättä kun ei ollut vielä tarve tehdä kun ei aivan läpimätä ollut. Sitten uutuuksina on molemmat taka nostokohdat.

Tuulilasikin tähän pitäisi vaihtaa kun se on jo päästä päähän halki sekä tuo tämän auton riesa eli öljyvuodot jolle ei kyllä vieläkään tehdä mitään, saattaa olla että huohottimen kokeilen putsata epäilen tosin että auttaa mitään ja öljyt vaihdetaan ennen leimaa jotta ei tarvii vesiviskositeetti öljyillä mennä konttorille.

Ohjaustehostin öljyäkin joutui lisäämään rupes tehostus pätkimään kun öljyt kävi vähiin nyt toimii taas eikä vuoda tais oikeesti letkujen kiristys auttaa.
Ja lisäyksenä vielä ahtopaineet on edelleen hukassa pyörii n. 0.05-0.2 bar paikkeilla vähän tilanteesta riippuen.