Hiljoksiin etenee. Laatikko on nyt saatu moottoriin lopullisesti kiinni. Laatikon kannake palkki ja korvalliset on saatu muokattua sopivaksi, maalattu ja lopuksi ruiskin alustamassaa päälle ja jätin kuivumaan. Nyt sitten huomasin että kickdown vaijeri on lyhyt

no vaihdetaan se sitten samalla kun vaihdetaan suodatin laatikkoon.
Pari kuvaa palkista ja korvallisesta


Oikeastaan suurin ongelma on enään etukardaanin pituus. Se pitää käyttää lyhennyksessä ja painostuksessa. Muuten oikeastaan lauhduttimen putket kiinni ja mittatikun putki paikalleen niin vois öljyt juottaa laatikkoon. Sitten takaperän rättinivel vaihtaa, startti paikalleen, aluevaihtajan keppiteline ja vivut, sitten on jotain johtoja yms pikku juttuja että vois akun laittaa ja kokeilla käyntiin ja kokeilla liikkuuko se vielä
