Irrottamalla moottorin pohjamuovin saat varmuuden diagnoosille. Siinä on semmoinen laakso, johon neste kerääntyy, siksi sitä saa vuotaa aika paljon ennen kuin alkaa putoamaan maahan. Jos muovin päällä on jarrunestettä lätäkkö, niin luultavasti tiputtaa kytkinkopan reiästä, senkin pystyy yleensä silmällä näkemään. Kytkinkopan sisällä olevan työsylinterin ja jarrunestesäiliön välissä olevan letkun liitoskohta on laatikon yläpuolella, mutta tuskin se siitä vuotaa. 235 tkm on jo siinä haarukassa, jossa työsylinteri yleensä antaa periksi, etenkin, jos ajoa on ollut paljon taajama-alueella ja kytkintä on poljettu suhteellisesti enemmän kuin pääasiassa maantieajossa käytetyssä ajokissa.
Mikäli kaksoismassavauhtipyörä kolisee, niin onnittele itseäsi. Sait juuri yhden lisäsyyn laittaa senkin kuntoon.