Alkaa olla viat selvät, ihanan kallista ja helppoa nämä III tyypin nelivetoisen ongelmat kun puhutaan polttoainesyötöstä.
Pakoputki on katkaistava sekä kardaania fiksattava jotta tankin saa pudotettua alas. Tekevät tämän merkkiliikkeessäkin, on kuulemma VW.n toimittamaa 4 WD tekniikkaa..
Pemmi oli rikki ( polttoaineen syötön piirikortti ) , tämän oli rikkonut polttoaine pumppu vaikka alunperin sitä pidettiinkin ehjänä ja pumppu pyörikin kun sitä testattiin, Vanha Pemmi on Continentalin tekoa jossa on sisässä releitä ym. , Volvo on todennut jossain vaiheessa että Continentalin tekemä on susi ja uusi piirikortti on täysin elektroninen, eli sen ei pitäisi hajota jos pumppu leikkaa kiinni.
Eli hintaa polttoinenpumpulle ja piirikortille töineen tulee noin 1300 euroa ( 2 vuoden takuullisella tarvike polttoainepumpulla ) , alkuperäisellä Volvon pumpulla 1600 euroa. Ei 4WD tai I / II tyypin Volvon sama toimenpide on puolet helpompi ja halvempi. Ostan p#####e Passatin josta vaihdettu kaksoismassa, Dsg korjattu, jakopää rempattu, ym kaikki muut niin voi vaan ajella