Nyt oli mittaristo irti ja kun laitoin uuden sulakkeen ja käynnistin auton niin se 20A paukku laukesi välittömästi eli seuraavaa ehdotusta?
No joku täytyy olla oikosessa jos heti ja noinkin iso sulake kärähtää.
Oletko kattonut mitkä sähkölaitteet ei toimi kun tuo kyseinen sulake on kärähtänyt?
Uudempi vuosimallisessa ja Vee niinkuin varmari mallissa tai ainakin minulla olevassa syttyy takapäähän ne toiset takavalot jotka on takaluukussa ja rekkari valot vasta kun on virtalukko virta päällä asennossa vai pitiköhän olla peräti moottori käynnissä, katoppa nuokin valot?
Miksihän nuoki on pitäny Volvon noin laittaa toimimaan, tähän asti kymmenissä autoissa mihinkä oon vähänkään enemmän koskenut on ainaki rekkarivalot syttyneet parkkivaloista.
Etusumarit ja takasumari on kans tossa minun Volvossa saman sulakkeen takana, toinen etusumari oli rikki, nohevana aattelin että otan sulakkeen pois, onneksi kokeilin sitten vielä takasumarin toiminnan. Piti peittää etusumarit ja ottaa sitten vielä ehjät polttimot niistä pois ettei valot syty jos vahingossa tai katsastaja painaa katkaisijasta etusumuvalot päälle.
Ja sisävalojen logiikkaan on kans Volvon pitäny panostaa, outoa vaan ettei takapenkin puolella olevaan kattovaloon oo sitten voitu laittaa omaa katkasijaa ja eteen hanttarille (tai muille kuin kuskille) ei oo raskittu laittaa jalkatilaa valaisevaa valoa.