74eur maksoi uusi yläkannake/moottorin heilahduksenvaimennin. Otin vanhan pois, oli muuten siinäkin homma! Ensin katsoin että "eihän tämä ole kuin neljällä pultilla kiinni", paskat yksi pultti oli venttiilikopan päällä olevan muovikannen alla joten se piti ensin irroittaa. Ja taas sen kannen 2 pulttia oli jonkun koneen päältä menevän putken alla... Onneksi putkea sai kammettua sivuun juuri sopivasti että sen alta sain muovikannen kiinnityspultit pois.
Vanhassa kannakkeessa oli ihan selvä välys joten tiesin jo kasausvaiheessa että tästä tulee hyvä. Kun paketti oli taas kasassa niin kokeilin nyt heiluttaa poikkitukea --> ja olihan se selvästi jämäkkäämpi. Käytiin ajamassa testilenkki, ja heti kun pyöräytti koneenkäyntiin niin huomasi että enää ei kuulu sitä jurinaa mikä kuului ennen paikallaan ollessa ja vaihde D:llä. Ja kun pääsi liikkeelle ja vähän matkaa ajettiin niin huomasi että auto liikkuu nyt pehmeämmin, silleen smoothisti

Ja viimeisenä huomiona on se että vaihteet vaihtuu nyt pehmeämmin joten tämä 74eur remontti oli kaikenkaikkiaan todella kannattava!!
EDIT: muutakin on tapahtunut, laitoin eilen illalla Taperolliin mailia. Heillä on se hopea teippi loppunut ja tiedustelin että millon tulee lisää + saako hinnasta yhtään neuvoteltua (olen vanha asiakas

Ja ostin konehuoneen puolelle vähän tuninkia, voi olla että palikat on jo huomenna täällä. Ja tänään illan päälle tulee 17" nastarenkaitakin vielä (käytettyjä tosin)

Löysin muuten vanhan GTI-lehden jossa teippasivat projekti Dusteria. Siinä kirjoittelivat että sillä samalla DiNocilla on tosiaan päällystetty niitä RS Focuksia (kahdessa paikkaa puhuvat nyt tästä teipin käytöstä uusissa autoissa, GTI-lehdessä ja Taperollilla), ja siinä jutussa pinnoittivat Dusterin myös mattamustalla. Sen verran muistin väärin, teipissä oleva liima kuivaa 3vrk aikana, ei vuorokauden kuten aikaisemmin kirjoittelin.