Mitenköhän vaikuttaa, kun jouduin vanhan mittariston Vdash-varmistuksen ja johtojen kolvaamisen jälkeen keskeyttämään prosessin ja ajamaan vanhalla mittaristolla vielä muutaman päivän ajan ja vasta sitten pääsen jatkamaan Vdashilla sitä uuden mittariston käyttöönottoa?
En siis ehtinyt tekemään vielä mitään muuta olennaista kuin ottamaan sen varmuuskopion, mutta jälkikäteen luin Swedespeedin foorumilta, että mittarilukemaa ei noudettaisikaan autosta, vaan se palautetaan uuteen mittaristoon Vdashin toimesta vanhan mittarin tiedoista ja sehän tarkoittaa, että lukemat eivät tule täsmäämään. Ei siinä eroa ole kuin ehkä 200km, mutta silti. Ilmeisesti uusi mittaristo "rullaa" jonkin aikaa nopeammin ottaakseen eron kiinni, mutta tähän olisi kiva saada vahvistus. Osaisiko joku täällä siis vahvistaa tai kumota tämän?
Mielelläni aloittaisin alusta ja ottaisin uuden varmuuskopion ja etenisin siitä, mutta eipä taida olla Vdashissa sellaista optiota?
Edit.
Lähetin tästä tiketin d5t5.comin helpdesk-palvelun kautta, vaan eipä ole sieltä ainakaan tulossa vastausta ihan hetkessä, sillä siellä näytti olevan reippaasti yli 400 VDASH Lite -käyttäjän luomaa tikettiä odottamassa käsittelyä.
Järki sanoo, että pakkohan niiden on ollut tuo huomioida, kun välissä voi tulla kaikenlaista ongelmaa ja voihan sen vanhan mittariston palauttaa autoon takaisin myöhemminkin. Vähän liian isoista asioista puhutaan kuitenkin, jos joku tällainen aiheuttaa sen että autosta tulee kallis tiiliskivi, joten mielelläni aina pyrin varmistamaan epäilyttävät asiat.
